Shopping - nya armband

I dag så var det lite halvfult väder, och då passade det ju jättebra att ta en liten shoppingtur! (Eller, shopping och shopping - jag skulle egentligen till ICA och köpa glass, men "snubblade" över en second hand-butik på vägen dit....)
Jag kollade runt i butiken som en galning, men hittade ändå ingenting som passade mig. Det slutade med att jag kom ut med två armband i stället! :)



Ett turkost med en liten silverblomma på...



...och ett "trippelt" brunt med silvriga pärlor.



Eftersom mina armar är mycket smalare än de flestas (och nu så menar jag inte på ett bra sätt - det är superjobbigt i affärerna!), så brukar de armband jag köper oftast vara för stora för lilla mig. Därför så blev det en glad överraskning när dessa två satt som en smäck!

De kostade 95:-/ styck, och jag är supernöjd med mitt köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0