Äntligen hemma!

Jag, mamma, en kompis och hennes mamma åkte till en grekisk ö som heter Samos i en vecka. Vi åkte i lördags och kom hem för två dagar sedan, mitt i natten! Här kommer lite bilder från resan ;).



Phytagorions stads båthamn.



Gullig (och suddig) katt - som jag döpte till Rex. Synd att jag inte kunde ta honom med mig hem....



As-snygga colaglas. Varför finns alla snygga grejer utomlands, för?



Getterna på vägen till staden.



En liten kant av en kaktusblomma.

Okej, det var några små bilder. Så klart att jag har fler - många fler - men jag lägger bara upp dessa tills någon vill se mer :).

Det var jätteskönt att få komma hem och sova i en mjuk säng igen, men det var inte en lika trevlig överraskning när vi upptäckte att det har regnat hela veckan här i Sverige - och det kommer fortsätta!
Aja, vi hade i alla fall över 30+ på kvällen i Grekland, och nästan 40+ på dagarna!


Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Åh shiit jag gillar glasen!

Jag har mina skåp fyllda av sådanadär colaglas från mcD! Haha, men dom är ju inte lika fräscha.

2010-08-10 @ 09:29:48
Postat av: CarolinePralin

Åh shiit jag gillar glasen!

Jag har mina skåp fyllda av sådanadär colaglas från mcD! Haha, men dom är ju inte lika fräscha.

2010-08-10 @ 09:30:14
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Kimmie.

Åh Grekland är så underbart! :)

2010-08-11 @ 00:17:27
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0